Terjesztői tippek

 

Ezen az oldalon napról-napra bővülő információkat találhattok, hogy az egyes intézmények, célközönségek felé milyen kulcsmondatokkal praktikus közeledni, beköszönni.

Egyben segítséget kaptok ahhoz is, hogy az üzleti kezdeményezéseket mennyire szükséges rövid időn belül továbbgerjeszteni, ápolni, illetve, milyen módon tehetitek ezt meg, hogy a legnagyobb eredményt érjétek el.

Ide tartozik az a gondolat is, hogy szelíd érzékenységgel szükséges az óvatos elutasításokat kezelni, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy föl kell építeni magunkban azt a “lehetőség készletet”, mellyel mégis-mégis arra tudjuk mozdítani az ügyfeleinket, hogy még ma, illetve most, máris csatlakozzon, hiszen vannak indokaink, hogy neki ez a gyorsaság profitálni fog! Példák: -le ne maradjon a készlet erejéig promóciókról, hiszen nagyon megéri kihasználni őket – vagy gyors döntése miatt a következő belépőt már Őalá tesszük…stb

Tippeket kaphattok arra vonatkozóan is, hogyan lehet  rendkívül pörgősen csinálni az üzletet. Például, egy adott városban folyamatosan fennartott irodát létesítve, és oda hirdetések feladására jelentkező embereket óráról-órára beosztva egy beszélgetésre a lehetőségről, termékekről, heti két napba bonyolítva, akár  10-15 új vásárló, vagy új munkatárs lehet az eredmény – amit ha ők is hasonlóképpen másolnak, óriási üzlet jöhet létre…

Most nézzünk néhány kulcsmondatot egy-egy “célközönség” felé:

- Iskola: Az Igazgató Úr elérhetőségét kérve, felhívni Őt – “A Gano Excel Céget képviselve keresem meg egy olyan ajánlattal, mely a tanároknak és a diákoknak egyaránt,  magasabb életminőséget tudna megvalósítani. Érdekelné Önt? Lenne rá szabad 10 perce? – Ha igen, mikor beszélhetünk erről? – pl. ma? Vagy holnap inkább?  – Du?  – 2 óra? – Rendben, holnap délután 2 órakor ott leszek. Köszönöm a lehetőséget, viszont hallásra!”